کاندیدای وزارت خارجه آمریکا:

لغو کامل توافق هسته‌ای ایران امری نشدنی است

 

رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک

وزیر خارجه احتمالی آمریکا گفت:‌ لغو کامل توافق هسته‌ای ایران امری نشدنی است و ممکن است فقط در بعضی از بندهای این توافق بازنگری شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری «مانشیت» رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک و کاندیدای وزارت خارجه آمریکا که از میان کاندیداها بیشترین شانس برای وزیر خارجه شدن را دارد، گفت:‌ یکی از مهمترین اولویت‌های دولت ترامپ نابودی گروهک تروریستی داعش است و نابودی این گروهک مهمتر از هر مشکل دیگر در خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه اختلافات و تنش‌های موجود بین کشورهای منطقه منجر به جنگ بزرگ منطقه ای خواهد شد، مدعی شد که دخالت‌های ایران در عراق و سوریه یکی از دلایل ایجاد تنش در منطقه است.

جولیانی در مورد  توافق هسته ای ایران گفت: لغو کامل توافق هسته‌ای امری نشدنی است و ممکن است فقط در آن بازنگری شود.

وی در ادامه گفت : مساله توافق هسته‌ای ایران اولویت دوم دولت ترامپ است و مهمتر از آن مساله مبارزه با تروریست‌هاست.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 ا 11:31 نويسنده : عرفان ا

 

 اکرمی: پیام اربعین این است که منش و سیاستمان حسینی باشد

 

سيدرضا اكرمي

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پیام اربعین این است که اخلاق، اعتقاد، رفتار،‌ منش و سیاست مان را حسینی باشد تا آن چه انجام می دهیم تنها شعار به نظر نیاید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیام و هدف اصلی راهپیمایی اربعین، حسینی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای نابودی رژیم صدام و برقراری نظام جمهوری در کشور عراق این بود که مراسم اربعین در چند سال اخیر بسیار باشکوه و عزتمند برگزار شده و امسال هم آبرومندتر هم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این راهپیمایی حالت یک نمایش و همایش دارد که نشان می دهد ملت شیعه و پیروان اهل بیت می‌توانند با یاد امام حسین (ع)، بیست میلیون نفر را اززن و مرد وکوچک و بزرگ را راهی یک راهپیمایی کند و بدون کمتری حادثه و سانحه این مراسم را هر چه با شکوه‌تر برگزار نمایند.

اکرمی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی عمیقتر در مراسم راهپیمایی اربعین، دستاوردهای ارزشمندتری را به دنبال خواهد داشت اظهار کرد: اگر مسائل فرهنگی و اعتقادی عمیقتری در این راهپیمایی مورد توجه قرار گیرد قطعا شاهد دستاوردهای ارزشمندتری خواهیم بود چرا که اربعین یک شاکله و ظاهر دارد که همان پیاده روی از نجف تاکربلا است و اینکه صرفا زیارتی انجام شود و عزاداری برگزار  گردد اما باطن این مراسم آن است که اخلاق، اعتقاد، رفتار، منش و سیاستمان را حسینی کنیم تا آنچه انجام می دهیم تنها شعار به نظر نیاید بلکه تبدیل به شعور شود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد:‌ دنیای اسلام باید به اتحاد و اتفاق عمل برسد تا بدین وسیله فاصله‌ها و اختلافات میان مسلمانان از میان برود و این محتوای اصلی اربعین است. پس ما هم باید در راه امام حسین (ع) مجاهدت کرده و عمل و اخلاقمان را حسینی کنیم.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 ا 11:31 نويسنده : عرفان ا

 

هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که دررقابت با دونالد ترامپ شکست خورد، تقاضای طلاق از همسرش بیل کلینتون را از طریق وکیل خود به دادگاه ایالت نیویورک ارائه داد.

به گزارش شریان نیوز،هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که دررقابت با دونالد ترامپ شکست خورد، تقاضای طلاق از همسرش بیل کلینتون را از طریق وکیل خود به دادگاه ایالت نیویورک ارائه داد.

 
به گزارش العالم، این مطلب را روزنامه کریستین تایمز نیوز پیپر منتشر کرد. پایگاه اینترنتی راشا تودی به نقل از اسناد موجود در اختیار خبرنگاران این روزنامه گزارش کرد که بیل و هیلاری درباره جدایی از یکدیگر و چگونگی تقسیم اموال خود پس از طلاق توافق کرده اند.  
 
این دو در دانشگاه ییل آمریکا با یکدیگر آشنا شده و در رشته حقوق همکلاس بودند، در سال 1975 ازدواج کردند. حاصل این ازدواج، دختری به نام "چلسی" است که اکنون 36 ساله می باشد. 
 
رسوایی رابطه جنسی بیل کلینتون رییس جمهوری وقت آمریکا با مونیکا لوینسکی کارمند کاخ سفید در سال 1998 میلادی آشکار شد که البته بیل آن را تکذیب کرد اما پس از مدتی به این رابطه اعتراف نمود.   
 
بیل کلینتون به شهادت دروغ متهم شد و چیزی نمانده بود مجبور به استعفا شود اما هیلاری در آن زمان آشکارا از همسرش دفاع کرد.  
 
بیل کلینتون در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا یکی از حامیان پر وپا قرص همسرش بود.


تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:46 نويسنده : عرفان ا

کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معطم رهبری بخش‌هایی از سخنان آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سال ۷۴ را درباره اهمیت کتابخوانی منتشر کرده است.

به گزارش نامه نیوز، در ادامه بخش‌هایی از سخنان معظم له آمده است؛

* من اين را مى‌خواهم عرض كنم كه در منزل خودِ من، همه افراد، بدون استثنا، هرشب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد. خود من هم همين‌طورم. نه اين‌كه حالا وسط مطالعه خوابم ببرد. مطالعه مى‌كنم؛ تا خوابم مى‌آيد، كتاب را مى‌گذارم و مى‌خوابم. همه افراد خانه ما، وقتى مى‌خواهند بخوابند حتماً يك كتاب كنار دستشان است. من فكر مى‌كنم كه همه خانواده‌هاى ايرانى بايد اين‌گونه باشند. توقّع من، اين است.

* بايد پدرها و مادرها، بچه‌ها را از اوّل با كتاب محشور و مأنوس كنند. حتّى بچه‌هاى كوچك بايد با كتاب اُنس پيدا كنند.

* بايد خريدِ كتاب، يكى از مخارج اصلى خانواده محسوب شود. مردم بايد بيش از خريدن بعضى از وسايل تزييناتى و تجمّلاتى - مثل اين لوسترها، ميزهاى گوناگون، مبلهاى مختلف و پرده و... -، به كتاب اهميّت بدهند.

* اوّل كتاب را مثل نان و خوراكى و وسايل معيشتى لازم بخرند؛ بعد كه اين تأمين شد به زوايد بپردازند. 



تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:44 نويسنده : عرفان ا
SNN
SNN
 

تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که از آن بعنوان امضای دونالد ترامپ یاد می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ که این روزها بعنوان اسطوره عجایب مطرح است و هر روز یک سخن عجیب یا حرکاتی خلاف عادت و رسم عمومی از او سر می‌زند، این‌بار با امضای خود یک امر عجیب دیگر را رقم زد.

 
 


تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:43 نويسنده : عرفان ا

 

افسران - به موزه می فرستیم



تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:41 نويسنده : عرفان ا

 

سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران با درود بر شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای مدافعان حرم و سلام بر رهبری معظم انقلاب گفت: در آستانه حرکت بزرگ ملت به سمت کربلای حسینی مفتخرم در محفل شهدا حاضر شوم.سرلشکر باقری با تاکید بر این مطلب که با حمایت رهبری قدرت موشکی ما به جایی رسیده است که دشمنان نمی‌توانند تصمیم به تجاوز بگیرند خاطرنشان کرد: اگر دیوانه‌ای مانند نخست وزیر رژیم صهیونیستی بگوید بارها تا مرز حمله پیش رفت،جلوی او را گرفتند زیرا می‌گفتند پایان آن معلوم نیست.

وی تاکید کرد: پایان جنگی که با ایران شروع کنند به گونه‌ای است که دشمن ذلیلانه شکست را بپذیرد، دیدیم که در جنگ ٣٣ روزه چه اتفاقی افتاد و نتیجه جنگ با یکی از یاران ایران همان بود.

سرلشکر باقری افزود: شهید به من می گفت عده ای صهیونیست به ایران چنگ و دندان نشان می دهند و ما چرا نباید موشکی داشته باشیم که بردش به آنها برسد و همین تلاش ها باعث شد شهید طهرانی مقدم موشک شهاب 3 را تولید کند.

 



تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:40 نويسنده : عرفان ا

 

 

ترافیک جاده چالوس در هفته های پایانی تعطیلات

جریان ریختن گازوییل در جاده چالوس سابقه‌ای طولانی‌تر از این حرف‌ها دارد. سال‌های قبل، در دهه ٨٠ بارها جاده شاهد تصادفاتی بود که دلیل آنها لیزخوردگی خودرو بر اثر لغزندگی جاده گزارش شد.



تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:39 نويسنده : عرفان ا

 

 آلودگی هوا، کرکره گردشگری تهران را پایین کشید

آلودگی هوای کرج

آلودگی هوای امروز تهران سبب تعطیلی بیشتر تورهای گردشگری در پایتخت شد، به همین دلیل مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران رسما از گردشگران خارجی و داخلی که در این چند روز به تهران سفر می‌کنند، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، «رجبعلی خسرو آبادی» اظهار کرد: آلودگی هوا موجب شده تصویری که گردشگران خارجی بعد از ورود به تهران مشاهده کنند، بر خلاف تبلیغی باشد که انگیزه سفر آنها برای دیدن جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی این شهر بوده است، به همین دلیل از همه گردشگران خارجی که در این چند روز به تهران می‌آیند به دلیل شرایط پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم.

او بیان کرد: امیدواریم مهمان‌نوازی هموطنان سبب شود تصویر خاکستری ایجاد شده از جاذبه‌های زیبای تهران از خاطر گردشگران پاک شود.

به گفته خسروآبادی، تمام تورهای تهرانگردی که قرار بود با مشارکت دفتر گردشگری شهرداری منطقه 12 از روز 23 آبان همزمان با روز جهانی دیابت به مدت یک هفته  با عنوان "پیاده گردی سلامت" برگزار شود، لغو شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران همچنین اظهار کرد: تعدادی از دفاتر مسافرتی که به صورت منظم برنامه تهرانگردی را اجرا می‌کنند، به دلیل آلودگی هوا برنامه این هفته خود را کنسل کرده‌اند.

وی ادامه داد: به شهروندانی که به صورت گروهی و انفرادی قصد بازدید از جاذبه‌های تهران را دارند پیشنهاد می‌کنیم که برنامه بازدید خود را به زمان دیگری موکول کنند.

خسروآبادی بیان کرد: تهران شهر زیبایی‌هاست، به شرط آنکه همه شهروندان هوای آسمان پاک آن را داشته باشند.



تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:38 نويسنده : عرفان ا

 

 

 

روایت حاجی زاده از تخریب کارخانه سلاح ساخت ایران در حلب

 

سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف آمریکا در منطقه از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی است، اظهار کرد: آمریکا در همین راستا کارخانه سلاح زمین به زمین را که ایران در شهر حلب سوریه ساخته بود ، از بین برد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:36 نويسنده : عرفان ا

 

3z0v_254.gif

 آن فردی که اخیرا به صحنه قدرت آمده حرف های بزرگ‌تر از دهنش می‌زد؛ البته در زمان تبلیغات شکر زیاد می‌خورند و گفته بود اگر من بودم در مقابل دستگیری ملوانان در خلیج فارس فلان کار را می‌کردم. از فرماندهان خود بپرس که نیروهایش در زمان دستگیری روی شناورها چکار کردند.



تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 ا 22:35 نويسنده : عرفان ا

 

ماست وگوشت

مصرف هم‌زمان ماست و گوشت در کنار هم منجر به تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بیشترین ضرر را به مفاصل وارد می‌کند، پس به نوعی مصرف دوغ با کباب نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد مصرف‌کننده به همراه دارد.

به گزارش قدس آنلاین، متخصص طب سنتی با اشاره به پرهیزات و تداخلات غذایی اظهار داشت: مصرف هم‌زمان ماست و گوشت منجر به تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بشترین ضرر را به مفاصل وارد می‌کند.
ریحانه معینی در گفت‌وگوی، در ارتباط با موضوع پرهیزات و تداخلات غذایی در طب سنتی اظهار داشت: مصرف مواد غذایی گاهی در کنار هم منع شده است، البته منظور این نیست که اگر کسی یکبار این مواد را با هم مصرف کند قطعاً دچار عارضه خواهد شد، اما مصرف مداوم آنها مشکل‌ساز خواهد بود.
وی افزود: مصرف هم‌زمان ماست و گوشت در کنار هم منجر به تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بیشترین ضرر را به مفاصل وارد می‌کند، پس به نوعی مصرف دوغ با کباب نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد مصرف‌کننده به همراه دارد.
متخصص طب سنتی اضافه کرد: مصرف هم‌زمان سرکه و برنج درب روده، قولنج و اسپاسم و انسداد گوارشی را به همراه داشته و مصرف انگور بعد از کله‌پاچه معده را متضرر کرده و سبب آسیب به آن می‌شود.
معینی ادامه داد: مصرف ماهی وتخم‌مرغ پخته هم‌زمان سبب بروز فساد هضم و اسهال شده و می‌تواند در صورت استمرار، ابتلا به نقرس را به همراه داشته باشد.
وی افزود: آشامیدن آب سرد بعد از غذای گرم و یا شیرینی، دندان‌ها را آسیب می‌رساند و حتی می‌تواند موجب افتادن آن شود، همچنین شیر و ترشی، گوشت کبوتر و گنجشک با سیر و شیر با خربزه را نباید با هم مصرف کرد.
متخصص طب سنتی در پایان گفت: مصرف هم‌زمان ماهی و شیر احتمال ابتلا به لک و پیس و قولنج روده را داشته، لذا توصیه می‌شود پرهیزات و تداخلات غذایی جهت پیشگیری از بیماری‌ها درنظر گرفته شود.

منبع:عصرایران



تاريخ : شنبه 15 آبان 1395 ا 23:18 نويسنده : عرفان ا

 

انار برای سلامت قلب و عروق، جلوگیری از تصلب شریانها و بروز سکته، پیری زودرس، آلزایمر و سرطان پروستات به کار می‌آید پس مصرف انار برای بیماران قلبی عروقی می‌تواند بسیار مفید باشد.
کد خبر: ۱۴۲۱۲
تاریخ انتشار:۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ - 05 November 2016
 
به گزارش روز پلاس، غلامرضا رفیعا مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انار میوه قرآنی، گفت: انار برای بیماران مبتلا به پرفشاری خون مفید است و با داشتن حدود ۲۶۰ میلی‌گرم پتاسیم در مقابل ۳ میلی‌گرم سدیم در هر ۱۰۰ گرم در کاهش فشارخون مفید است.
 
وی با بیان اینکه انار منبع خوبی از آنتی اکسیدان، اسیدفولیک، پتاسیم، ویتامین سی و آهن است گفت: انار ترش طبع سرد و خشک دارد و انار شیرین تا حدودی معتدل است.
 
رفیعا عنوان کرد: انار برای سلامت قلب و عروق، جلوگیری از تصلب شریانها و بروز سکته، پیری زودرس، آلزایمر و سرطان پروستات به کار می‌آید پس مصرف انار برای بیماران قلبی عروقی می‌تواند بسیار مفید باشد.
 
وی افزود: از طرف دیگر انار به واسطه داشتن مواد آنتی‌اکسیدانی و الاژیک اسید از بروز سرطان جلوگیری کرده و رشد تومورهای سرطانی مانند سرطان پوست و پروستات را کند می‌کند.
 
رفیعا با بیان اینکه انار خون را تصفیه کرده و تقویت کننده قلب و کلیه است، گفت: انار اشتها آور است و بهتر است قبل از غذا مصرف شود. مصرف انار برای سلامت پوست و رفع لکهای صورت بسیار مفید است، انار برای رفع خستگی و آرامش اعصاب بسیار کارآمد است.
 
وی با اشاره به اینکه انار یک میوه نیست بلکه یک پزشک و یک درمان کننده بیماری های زیادی است، افزود: این میوه بیماریهای کبد، مسومیتهای خون، خستگی جسمی و عصبی و بالاخره رفع کننده سرماخوردگی و بیماریهای عفونی و انگلهای دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.
 
رفیعا یادآورشد: عصاره انار آثار ضدباکتریایی داشته و به عنوان مثال با باکتری‌های ایجادکننده پلاک‌های دندانی مقابله کرده در سلامت دندان و دهان موثر است همچنین آب انار و پوست آن، خواص ضعیف استروژنی داشته و لذا می‌توانند در برطرف کردن عوارض یائسگی موثر باشد.
 
وی توصیه کرد: افرادی که مشکل نفخ معده دارند باید مصرف انار را محدود کنند، ضمن اینکه زیاده‌روی در مصرف انار ترش، زخم معده به دنبال دارد ، همچنین افراط در خوردن انار باعث یبوست - ناراحتی معده و زبر شدن گلو می‌شود همچنین افرادی که مبتلا به ناراحتی ریوی هستند در مصرف انار احتیاط کنند.
 
رفیعا هدف از برگزاری جشنواره انار را آشنایی مردم با میوه انار با کیفیت عنوان کرد و افزود: جشنواره انار، میوه قرآنی تا ۱۷ آبان در مصلی تهران از ۱۱ صبح تا ۹ شب پذیرای عموم مردم است.


تاريخ : شنبه 15 آبان 1395 ا 23:17 نويسنده : عرفان ا

 

کیم جونگ اون

رهبر کره شمالی بار دیگر به آمریکا هشدار داد که این کشور را به طور کامل نابود و "تبدیل به خاکستر" خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با چاپ مقاله‌ای در یک روزنامه دولتی این کشور آنچه را که "استانداردهای دوگانه" و "اقدامات ناعادلانه" آمریکا خواند محکوم کرد.

اون در این مقاله با عنوان " حقیقت پشت تحریم‌های تحت رهبری آمریکا علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره"  به شرح شکایت‌ها و خشم رهبر کره شمالی از تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور می‌پردازد. او با محکوم کردن این تحریم‌ها وعده نابودی نهایی را به آمریکا می‌دهد.

وی در این مقاله می‌نویسد: آمریکا بعد از جنگ سرد، سیاست عدم هرگونه همزیستی با جمهوری دموکرات خلق کره تا زمانی که این کشور پرچم سوسیالیسم را پایین بیاورد در دستور کار قرار داد.

او تحریم‌های اعمال شده علیه پیونگ یانگ را "کم اهمیت" دانسته و گفت که جهان واکنش "افراطی" به آزمایش‌های موشکی این کشور نشان داده است.

رهبر کره شمالی نوشت: در ارتباط با مساله آزمایش‌های هسته‌ای، شلیک آزمایشی موشک‌های بالستیک و پرتاب ماهواره از سوی کره شمالی که نیروهای متخاصم تحت رهبری آمریکا ما را به خاطر آنها مقصر می‌دانند، باید گفت که اعضای شورای امنیت سازمان ملل و دیگر کشورهایی که خود را توسعه یافته قلمداد می‌کنند مدت‌هاست که دست به چنین آزمایش‌ها و پرتاب موشک‌های مشابه، یکی بعد از دیگری زدند. هیچ بندی در منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی تصریح نکرده که یک چنین اقداماتی تهدید علیه صلح بوده و باید محدود شوند این در حقیقت روا داشتن اوج استانداردهای دوگانه و "غیر منطقی‌ترین و ناعادلانه‌ترین" اقدامات در قبال کره شمالی است.

او در پایان این مقاله خود طبق روال پیشین به اعلام جنگ علیه آمریکا و کره جنوبی پرداخت.

کیم جونگ اون گفت: اگر آمریکا و حکومت پارک گئون های، (رئیس جمهور کره جنوبی) به تحریم‌های بدون ملاحظه خود ادامه دهند، ایستگاه نهایی آنها جنگی خواهد بود که در آن آمریکا و حکومت دست نشانده‌اش از سطح زمین محو خواهند شد. اگر آنها به "تحریم‌های مبتنی بر خودکشی " علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره ادامه دهند و خلاف جهت جریان زمان شنا کنند با نابودی نهایی مواجه شدند و اراضی آنها تبدیل به خاکستر خواهد شد.



تاريخ : شنبه 15 آبان 1395 ا 23:14 نويسنده : عرفان ا
تاريخ : شنبه 15 آبان 1395 ا 23:11 نويسنده : عرفان ا

افسران - میخواهی مستقل باشی باید جورش را بکشی...



تاريخ : شنبه 15 آبان 1395 ا 23:11 نويسنده : عرفان ا

 

مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران حضور یافتند.

 http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6819c301-775d-4c98-a014-f3a44395bb4f

 مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز جمعه همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه آماده بازدید برای عموم مردم شدند.
گفتنی است نشریات صف و سرباز ارتش که به صورت ماهنامه توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منتشر می شوند در موضوعات سیاسی، نظامی، دفاعی، اجتماعی، خانواده و سرباز تاکنون به ترتیب 425 و 207 شماره منتشر شده است.
همچنین غرفه مجلات صف و سرباز ارتش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ورودی هیجده، سالن اصلی، راهرو یک، غرفه 207 آماده بازدید عموم می باشد.
یادآور می شود بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران از تاریخ 14 الی 21  آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می گردد.


برچسب‌ها: حضور مجلات صف و سرباز ارتش بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران نظامی آجا


تاريخ : شنبه 15 آبان 1395 ا 23:10 نويسنده : عرفان ا

 

میشل عون

انتخابات ریاست جمهور لبنان پس از کش و قوس‌های فراوان انجام شد و میشل عون به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور لبنان انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، نشست پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور آغاز شد.

از سه شنبه پنجم خرداد 93 (25 می 2014) بیش از دو سال می‌گذرد که کاخ ریاست جمهوری لبنان منتظر ورود جانشین میشل سلیمان رئیس جمهور سابق است و پارلمان لبنان با وجود پایان یافتن دوره ریاست جمهوری سلیمان به سبب اختلافات سیاسی ناشی از وجود فضای دوقطبی و کارشکنی‌های عربستان، نتوانسته‌ است جانشین وی را انتخاب کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395 ا 22:44 نويسنده : عرفان ا

 

 به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسم گرامیداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس، با تقدیر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان کشورمان در 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: آنچه امنیت کشورمان را در آسمان و فضا و زمین تضمین کرده، ترس دشمنان از موشک‌ها و سلاح‌های ما نیست، بلکه هراس این دشمنان خدعه‌گر از دل‌های شجاع مردم مومن ایران است. 

 
وی با تقدیر از رشادت‌های شهدای مدافع حرم افزود: نکته جالب اینجا است که اغلب این شهیدان مدافع حرم، حتی امام خمینی را نیز به چشم ندیده بودند و برخی از آن‌ها نیز حتی در زمان جنگ به دنیا نیامده بودنده ولی پای ایمان و آرمان‌های انقلاب و کشورمان ایستادند و در برابر داعش و تروریست‌هایی که شقاوت‌ آن‌ها در تاریخ کم نظیر است مردانه ایستادگی کردند. 
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا با انتقاد از حقوق‌های نجومی گفت: برخی‌ سیاسیون معتقدند برای رضایت دشمنان، باید به آن‌ها لبخند بزنیم غافل از آنکه نمی‌دانند ما احتیاجی به رضایت آنها نداریم.

 



تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395 ا 22:43 نويسنده : عرفان ا

 

 

 به گزارش مشرق، مهدی برهانی گفت: طب سنتی مصرف همزمان دو خوراکی با طبع سرد، را سبب تولید بلغم و مشکلات گوارشی می‌داند. به همین دلیل خوردن سرکه با برنج (ترشیجات بعد از برنج)، ماست با ترب و ماهی، گوشت مرغ با ماست و ماهی، شیر با گوشت مرغ و ماهی را مضر می‌داند. 

 



تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395 ا 22:42 نويسنده : عرفان ا

 

 طبق یافته محققان، مصرف انگور قرمز می‌تواند به کاهش بیماری‌های التهابی نظیر آسم، بیماری‌های مزمن انسداد ریه و عفونت گوش میانی کمک کند.

با خوردن انگور عفونت گوشتان را درمان کنید به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یافته‌ها نشان می‌دهد ترکیب طبیعی موجود در برخی مواد خوراکی نظیر انگور موسوم به رسوراترول موجب کاهش تورم در بیماری مجاری هوا شده و التهاب ناشی از پاتوژن باکتریایی را کنترل می‌کند. 

نتایج نشان می‌دهد این ترکیب می‌تواند فواید سلامت زیادی داشته باشد و به عنوان یک عامل درمان ضدالتهاب جدید و موثر استفاده شود. 

محققان دریافتند رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل عفونت گوش میانی و بیماری‌های مزمن انسداد ریه از طریق تنظیم یا افزایش تولید تنظیم کننده منفی موسوم به MyD88 می‌شود. 

رسوراترول متعلق به گروهی از ترکیبات موسوم به پلی فنول هاست که همچون آنتی اکسیدان عمل کرده و از بدن در مقابل آسیب و صدمه حفاظت می‌کند. همچنین یک عامل درمانی برای بیماری‌های گوناگون از جمله بیماری‌های التهابی تلقی می‌شود. 


تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395 ا 22:42 نويسنده : عرفان ا

 

 

 

به گزارش صدخبر  ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم امین کریمی که در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی برگزار شد گفت: یکی از درسهای بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین (ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام حسین (ع) را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سالها از آن قیام همچنان نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور ک امام حسین (ع) از دشمن تبعیت نکرد ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آنها می جنگیدیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند. 

 



تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395 ا 22:38 نويسنده : عرفان ا

 

حکم جهاد

سالهاست که شعار " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد "را سرمی دهیم و منتظریم تا حکمی صادر و ما با عمل به آن به تکلیف شرعی خود عمل نماییم و حالا امام خامنه ای در حوزه اقتصاد حکم جهاد داده اند بنابراین وظیفه من و شما به عنوان پیروان ولی فقیه زمان اطلاعت از حکم است که در هر زمان و به هرصورت از تولید داخلی حمایت نموده و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از راه دانا، دکتر مسلم اورنگی نوشت:

سالهاست که شعار  " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد  "را سرمی دهیم و منتظریم تا حکمی صادر و ما با عمل به آن به تکلیف شرعی خود عمل نماییم ولی افسوس تا این زمان فقط دردایره شعار دادن مانده ایم و به این گفته خود عمل ننموده ایم زیرا که اگر تنها به این شعار عمل می کردیم بسیاری از مشکلات موجود  جامعه اسلامی و کشور مدعی تابع ولی فقیه  حل می شد وبرای این ادعا نیز می توان به هشت سال دفاع مقدس ، انرژی هسته ای و صنایع دفاعی و... را به عنوان شاهد بیان نمودکه با لبیک به ولی فقیه زمان خود  به عملکرد مطلوب و هدف عالی خود در آن زمینه رسیده اند  . یکی از حوزه های مهم و اساسی  بحث اقتصاد است که دشمنان با انواع تحریم و تهدید  علیه جمهوری اسلامی در این حوزه  سعی در تضعیف نظام و دلسردی مردم نسبت به آن دارند اهمیت اقتصاد بر هیچ کس ، از سیاسیون گرفته تا مردم عادی ، از نخبگان علمی گرفته تا افراد کم سواد ، پوشیده نیست و در حال حاضر کشورمان با مشکلات حاد اقتصادی اعم از رکود ، بیکاری ، تورم و ... دست و پنجه نرم  می کند به طوریکه امام خامنه ای از مدتها قبل به این مشکل اشاره و بارها به مسئولان و دست اندرکاران امر گوشزد نموده اند که تنها راه مقابله با این معضل اعتماد به پتانسیلهای داخلی ودر حالت کلی اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه به علت عدم توجه مسئولین امر و حتی مردم ، رهبری امسال را با نام اقتصاد مقاوتی ، اقدام و عمل نامیده اند . اما  تعدادی از احکام جهادی که رهبری برای جهاد اقتصادی صادر فرموده اند عبارتند از :

امروز عرصه‌ی اقتصاد، به‌خاطر سیاستهای خصمانه‌ی آمریکا، یک عرصه‌ی کارزار است، یک عرصه‌ی جنگ است، جنگی از نوع خاص.در این عرصه‌ی کارزار، هر کسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است.امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است.(۹۴/۱/۱)

محصولات داخلی را مردم مصرف کنند. نروند دنبال این نشانه ها. حالا مد شده است بگویند برند است، برند فلان. برندارد چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصبانه و با تعصب تمام، ملت ایران، خارجی آن را مصرف نکنند.(۹۳/۱۱/۲۹)

مسئله‌ی مدیریت مصرف، یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است؛ یعنی مصرف متعادل و پرهیز از اسراف و تبذیر. هم دستگاه‌های دولتی، هم دستگاه‌های غیر دولتی، هم آحاد مردم و خانواده‌ها باید به این مسئله توجه کنند؛ که این واقعاً جهاد است. امروز پرهیز از اسراف و ملاحظه‌ی تعادل در مصرف، بلاشک در مقابل دشمن یک حرکت جهادی است؛ انسان میتواند ادعا کند که این اجر جهاد فی‌سبیل‌اللّه‌ را دارد.(۱۳۹۱/۵/۳)

حال وظیفه من و شمابه عنوان  پیروان  ولی فقیه زمان اطلاعت از حکم است که در هر زمان و به هرصورت از تولید داخلی حمایت نموده و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدم برداریم



تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:50 نويسنده : عرفان ا

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

برچسب‌ها: همکاری سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل ضربه به ایران سیاسی نظامی


تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:49 نويسنده : عرفان ا

 

نیروی دریایی ارتش ایران علی رغم تحریم‌ها توانمندی خود را به دنیا ثابت کرده است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی، هجران رستم‌زاده فرمانده نیروی دریایی آذربایجان همزمان با اعزام اولین ناوگروه کشورمان به جمهوری آذربایجان، ضمن دیدار با فرمانده ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران، از بخش‌های مختلف ناوشکن دماوند بازدید کرد و توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش در خصوص ساخت شناورهای رزمی و حضور در آبهای آزاد را تحسین برانگیز دانست. 
وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تحریم‌های وارده بر ایران، توانمندی خود را به دنیا ثابت کرده است، اظهار کرد: ملت‌های ایران و آذربایجان با هم متحد و یک دل هستند و ما امروز بسیار خرسندیم که میزبان اولین ناوگروه ارتش ایران در بندر باکو هستیم.
 
 رستم هجران زاده در ادامه با تاکید بر لزوم رفت و آمد ناوگروه‌های دو کشور ایران و آذربایجان به بنادر یکدیگر، گفت: در آینده شاهد حضور ناوگروههای آذربایجان در ایران نیز خواهیم بود.


 



تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:48 نويسنده : عرفان ا

مدیر اجرایی نشر بروج از توزیع ترجمه عربی این اثر همزمان با راهپیمایی اربعین خبر داد.

سیدصفر صالحی، مدیر اجرایی نشر بروج، در گفت‌وگویی گفت: قرار است ترجمه کتاب «من زنده‌ام» به زبان عربی در مسیر راهپیمایی اربعین توزیع و در دسترس علاقه‌مندان به خاطرات دفاع مقدس در این کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: کار ترجمه عربی این اثر برعهده علی گنجیان و مسعود اسعدی بوده و علاوه بر این، ترجمه انجام شده نیز در عراق مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن رفع شده است.
سال گذشته برای نخستین‌بار ترجمه عربی این اثر در راهپیمایی اربعین توزیع شد که مورد توجه علاقه‌مندان بسیاری قرار گرفت. امسال قرار است این اثر در شمارگان بیشتر و به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار گیرد.
«من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع مقدس است که از دوران کودکی راوی در آبادان آغاز می‌شود و تا دوران اسارت و پس از آن ادامه می‌یابد. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا دوران اسارت را از نظر یک زن روایت کند؛ سختی‌ها و نحوه برخورد چهار زن اسیر در جنگ با مشکلات و بعثی‌ها بر جذابیت کتاب افزوده است.
«من زنده‌ام» از سوی انتشارات بروج منتشر شده و در ایران نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفت.


تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:47 نويسنده : عرفان ا

دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی دریافتند چرا کشتی‌ها و هواپیماها در منطقه‌ای موسوم به مثلث برمودا ناپدید می‌شوند.

به گزارش فارس، این طور که اسناد ثبت شده نشان می‌دهد، تاکنون بیش از 75 هواپیما و صدها کشتی در مثلث برمودا ناپدید شده‌اند و دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز این اتفاق را کشف کرده‌اند.

مثلث برمودا در فضایی به وسعت 500 هزار کیلومتر در اقیانوس آتلانتیک شمالی واقع شده است و این طور که ادعا می‌شود، این نقطه از کره زمین برای قرن‌های طولانی کشتی‌ها و هواپیماها را در خود بلعیده است.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز مثلث برمودا را کشف کرده‌اند و علت اتفاقاتی که در این نقطه مرگبار از کره زمین رخ می‌دهد را می‌دانند. بررسی‌های جدید نشان داده است ابرهای شش‌ضلعی این منطقه که توفان‌های مهیب با میانگین سرعت 275 کیلومتر در ساعت ایجاد می‌کنند، عامل اصلی اتفاقات مثلث برمودا محسوب می‌شوند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

بررسی‌ها نشان داده است این افنجارهای هوایی برای تشکیل توفان‌های مهیب به قدری قدرت دارد که می‌تواند درختان را بشکند، کشتی‌ها را غرق کند و هواپیماها را به داخل اقیانوس بکشد.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

محققان در بررسی‌های بیشتر موفق به شناسایی ابرهای حجیمی شدند که در جزیره برمودا در نزدیکی این منطقه تشکیل می‌شوند و فضای 32 تا 88 کیلومتری اطراف مثلث برمودا را می‌پوشانند. 

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دکتر «استیو میلر» متخصص هواشناس ماهواره‌ای در دانشگاه ایالتی کلورادو در این خصوص گفت: «ابرها در این منطقه به گونه‌ای هستند که هرگز نمی‌توان لبه‌های آنها را شناسایی کرد تا محل تشکیل این ابرها مشخص شود. در بیشتر موارد ابرها در این منطقه به صورت نامنظم پراکنده می‌شوند و عامل اصلی مرگبار بودن مثلث برمودا همین ابرها هستند».

مثلث برمودا هرآنچه که در ارتفاع 15 متری باشد را به طور کامل در خود می‌کشد و از نظر جغرافیایی بین جزیره باهاما و برمودا در کشور آمریکا واقع شده است. لازم به ذکر است نخستین بار «کریستوف کلمب» کاشف قاره آمریکا در سال 1492 میلادی در جریان عبور از این مسیر اعلام کرده بود که امواج عجیب را در آسمان این منطقه مشاهده کرده است



تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:44 نويسنده : عرفان ا

 

 

به گزارش صدخبر  ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم امین کریمی که در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی برگزار شد گفت: یکی از درسهای بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین (ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام حسین (ع) را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سالها از آن قیام همچنان نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور ک امام حسین (ع) از دشمن تبعیت نکرد ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آنها می جنگیدیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند. 



تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:42 نويسنده : عرفان ا

 

 

به گزارش صدخبر  ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم امین کریمی که در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی برگزار شد گفت: یکی از درسهای بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین (ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام حسین (ع) را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سالها از آن قیام همچنان نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور ک امام حسین (ع) از دشمن تبعیت نکرد ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آنها می جنگیدیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند. 



تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395 ا 22:42 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.