رزمایش "اقتدار ثارالله"  با حضور گردان‌های  "امام علی"، "امام حسین"،  "بیت المقدس" و "عاشورا" و همچنین دو گردان خواهران  "الزهرا" و "کوثر" و با  حضور 50 هزار نیروی رزمی و سایبری برگزار شد. همچنین 30 هزار موتور سوار با 15 هزار موتورسیکلت رژه رفتند و از پهپاد "چمروش" رونمایی شد. حضور سه هزار نیروی گردان سایبری در رزمایش در راستای تمرین مقابله با نبرد سایبری دشمن از دیگر ویژگی‌های این رزمایش بود.  در این رزمایش همچنین عملیاتهای فست ترپ و هلی برد و سایر عملیات نظامی با موفقیت انجام شد.  تمرین عملیات چک و خنثی کردن بمب، راپل، رهایی گروگان، نبرد تن به تن در برابر سلاح گرم و سرد از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود. 



پاسخ

پاسخ

پاسخ


پاسخ


همزمان با برگزاری رزمایش "اقتدار ثارالله" گردان های فرهنگی سپاه تهران بزرگ حضور گسترده ای در این رزمایش داشتند و با آفند و پدافند تخصصی در این حوزه در کنار نیروهای رزمی توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.


پاسخ

پاسخ


23 گردان عملیات فرهنگی فضای مجازی سپاه تهران بزرگ به همراه هزاران خبرنگار بسیجی که در بیش از چهارصد باشگاه خبرنگاران عضویت دارند در رزمایش اقتدار ثارالله ایفای نقش کردند.

گردان های عملیات فرهنگی سپاه تهران از سال گذشته تحت آ موزش‌های تخصصی و پیشرفته در حوزه های مختلف قرار گرفته اند. اعضای فعال گردان‌های مذکور بیش از  3000 نفر می‌باشند که  هر گردان دارای گروهان‌های تخصصی در حوزه های مختلف تولیدی، دیداری و شنیداری، شبکه های اجتماعی، بازی و انیمیشین،گرافیک و .... می باشد.  تقویت منافع ملی و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی در فضای سایبری ، آینده پژوهی، مدیریت پیام با استفاده از تولیدات مختلف و زبان های گوناگون، استفاده از ابزارهای رسانه، تولید محتوا در حوزه های مختلف، سازماندهی و کادرسازی گردان‌های سایبری و انجام عملیات‌های سایبری با پیگیری اهداف کلان نظام و انقلاب از اهداف تشکیل گردانهای سایبری سپاه تهران بزرگ می باشد.


برچسب‌ها: ستارگان ایران کهن , امنیتی , باشگاه , خبرنگاران , سپاه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394 ا 23:7 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.